Grande Bretagne Hotel

+30 27520 96200
info@grandebretagne.com.gr
Από 125 €

Αν ονειρεύεσαι διαμονή που συνδυάζει ανέσεις πολλών αστέρων με ατμόσφαιρα εποχής, η επιλογή σου θα είναι το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια. Στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο στο λιμάνι, εξαιρετικό δείγμα νεοκλασικής αρχιτεκτονικής, που συνομιλεί με εμβλήματα από κάθε ιστορική περίοδο του Ναυπλίου: το Μπούρτζι, το Παλαμήδι και φυσικά την αρχοντική πλατεία Φιλελλήνων, στην οποία δεσπόζει.

Hotel Policy
Check in:
13:00
Check out:
12:00
Cancelations:
Ακυρώσεις δεκτές 7 μέρες πριν την άφιξη εντός σεζόν, 2 μέρες πριν εκτός σεζόν και αργιών.
Παιδιά έως 6 ετών δωρεάν
Πλατεία Φιλελλήνων, Ναύπλιο, Τ.Κ. 211-00
+30 27520 96200
info@grandebretagne.com.gr

Εάν περιμένετε να διαβάσετε εδώ ένα συμβατικό κείμενο για το Μεγάλη Βρετάνια, λυπάμαι, θα σας απογοητεύσω. Τα συμβατικά κείμενα ταιριάζουν στα συμβατικά ξενοδοχεία, και το Hotel Grande Bretagne σίγουρα δεν ανήκει σε αυτά. Αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία από μόνο του.

Εκείνο το σαββατοκύριακο, θα κατέβαινα στο Ναύπλιο για δουλειά και καθώς η κόρη μου έχει πια μεγαλώσει, αποφάσισα να την πάρω μαζί μου. Θα μπορούσα να κλείσω ένα δίκλινο δωμάτιο σε οποιοδήποτε ξενοδοχείο της πόλης -υπάρχει εξάλλου πληθώρα επιλογών. Επέλεξα όμως το Grande Bretagne, όχι απλά για να μείνουμε εκεί, αλλά για να βιώσουμε μέσα του την απόλυτη εμπειρία: Ένα ταξίδι στο χρόνο.
Γιατί αυτό ακριβώς είναι το Grande Bretagne: Εμπειρία. Ταξίδι. Αύρα. Ιστορικότητα.

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι εκείνη τη μέρα, το Μεγάλη Βρετάνια ήταν για μας το υπέροχο κτίριο νεοκλασικής αρχιτεκτονικής στην πλατεία Φιλελλήνων, που αποτελούσε το ιδανικό backround για τις φωτογραφίες μας. Τι είναι στην πραγματικότητα; Ένα ιστορικό μνημείο, που θα πρέπει να περάσει την πόρτα του για να το δει κάθε επισκέπτης, ακόμα κι αν δεν μείνει εδώ.

Εκείνο το πρωινό του Σαββάτου διασχίσαμε το λόμπι χαρούμενες και κατευθυνθήκαμε προς τη ρεσεψιόν, με μια μικρή αδημονία. Πώς θα ήταν άραγε το ξενοδοχείο; Το δωμάτιο; Το πρωινό;
Οι μικρές αγωνίες άρχισαν να εξαλείφονται η μία μετά την άλλη, καθώς το χαμόγελο της κυρίας στην υποδοχή μάς έκανε να νιώσουμε αμέσως καλοδεχούμενες.
Με έναν περίεργο τρόπο, το ασανσέρ με το περίτεχνο ξυλόγλυπτο μάγεψε την κόρη μου, που δεν μπαίνει ποτέ σε ανελκυστήρες. Ανεβήκαμε στο δωμάτιό μας και το πρώτο που κάναμε μπαίνοντας στο κομψό μας δίκλινο ήταν να βγούμε στο μπαλκόνι. Σταθήκαμε να δούμε τη θέα στο λιμάνι, το Μπούρτζι, τους περαστικούς στην πλατεία Φιλελλήνων... Τι ωραία που είναι η ζωή!

"Μαμά, γιατί μείναμε εδώ;" -είπε η μικρή μου. Της απάντησα, πως το ξενοδοχείο είναι ιστορικό. "Φαντάσου να έχουμε μπει σε ένα μουσείο με έργα τέχνης και να μας επέτρεπαν να κοιμηθούμε μέσα του!". Τα μάτια της φωτίστηκαν από έκπληξη, όταν της είπα πως το ξενοδοχείο μας χτίστηκε το 1878, όταν το Ναύπλιο ήταν η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας. Ότι εδώ έμενε ο Σλήμαν, όταν έκανε τις ανασκαφές στις Μυκήνες. Πως εδώ έχουν μείνει βασιλιάδες, πρίγκιπες, πρωθυπουργοί, ηθοποιοί!

Το απόγευμα, μετά από μια πολύωρη βόλτα στην πόλη, αποφασίσαμε να πιούμε ένα αρωματικό τσάι στον χώρο του καφέ του ξενοδοχείου μας. Πόσες φορές είχαμε σκεφτεί να το κάνουμε στο παρελθόν κοιτώντας απ’ έξω τις παρέες των καλοντυμένων κυριών, που κρατούσαν τόσο κομψά το φλυτζάνι τους. Και να, που τώρα είχε έρθει η σειρά μας!
Καθίσαμε στις δερμάτινες πολυθρόνες, και μέχρι να έρθει το τσάι μας είχαμε μείνει άφωνες να κοιτάμε τους πολυελαίους, τη ζωγραφισμένη σε καμβά οροφή, τα έργα τέχνης, τα χειροποίητα ιταλικά έπιπλα και τις αντίκες. Μια φίνα κομψότητα, που όμως δεν σε κάνει να νιώθεις ξένος, περιττός. Σε κάνει να δείχνεις σεβασμό. Να νιώθεις ευγνώμων για την τόση καλαισθησία γύρω σου. Το βράδυ, λίγο πριν κοιμηθούμε, η μικρή μου είπε: "Μαμά, μόλις ανοίξουμε τα μάτια μας το πρωί, θα έχει τελειώσει το όνειρο;".

Το πρωί ξυπνήσαμε νωρίς, καθώς δεν θέλαμε να μας πάρει ο ύπνος και να χάσουμε το πρωινό -για την κόρη μου, το πιο σημαντικό κομμάτι στο παζλ της διαμονής. Καθώς διασχίζαμε τις σκάλες και το λόμπι, ανταλλάξαμε τις καλημέρες μας με το προσωπικό, και αφού βγάλαμε φωτογραφίες σε κάθε γωνιά, φτάσαμε στον φωτεινό χώρο του πρωινού με τον πλούσιο μπουφέ. Και τι δεν πήραμε: ολόφρεσκα, πεντανόστιμα κέικ, ομελέτες, ψημένα ψωμάκια, μαρμελάδες, μέλι, χυμούς και καφέ. Πρωινό με γεύση Ελλάδας σε ένα από τα ιστορικότερα κτίρια του Ναυπλίου, οι δυο μας: Εάν δεν είναι αυτό ευτυχία, τι είναι;

Ο κυριακάτικος ήλιος μας καλούσε κοντά του, μας φώναζε να βγούμε έξω, να περπατήσουμε χέρι-χέρι, να βάλουμε βουκαμβίλες στα μαλλιά, να πούμε στο ξενοδοχείο μας όχι αντίο, αλλά “au revoir”!

Τα ταξίδια εποχής δεν τελειώνουν ποτέ. Αυτή ήταν μόνο η αρχή.

Αυτό το ήξερες;
Το ξενοδοχείο διαθέτει 20 δωμάτια -δίκλινα, τρίκλινα, σε όροφο ή στη σοφίτα, οικογενειακή σουίτα στη σοφίτα, και μια junior suite.
Εάν σκέφτεσαι να διοργανώσεις το τραπέζι του γάμου σου για λίγους και εκλεκτούς καλεσμένους ή να κάνεις μια after wedding φωτογράφηση, το περιβάλλον είναι ιδανικό για τις πιο ονειρεμένες λήψεις ζωής.
Μπορείς να πιείς τον καφέ, το τσάι σου ή ένα ποτήρι κρασί και να απολαύσεις ένα ελαφρύ σνακ στο café-bar του ξενοδοχείου, ακόμα κι αν δεν είσαι πελάτης του.
Το προσωπικό, με τη διακριτική του ευγένεια και τον σεβασμό τον πελάτη, στέκεται στο ύψος των περιστάσεων θυμίζοντάς μας ότι οι χώροι, όσο ιστορικοί κι αν είναι, χαρακτηρίζονται πρωτίστως από τους ανθρώπους τους.

Η ιστορία του Μεγάλη Βρετάνια αρχίζει με την ανέγερσή του κτιρίου το 1878, την εποχή που το Ναύπλιο διατηρεί ακόμη τον τίτλο της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας. Εξαρχής λειτουργεί ως ξενοδοχείο πολυτελείας, που υποδέχεται επιφανείς προσωπικότητες, όπως είναι το ζεύγος Σλήμαν στη διάρκεια των ανασκαφών στις Μυκήνες, ο βασιλιάς Αδόλφος Γουσταύος, παππούς του σημερινού βασιλιά της Σουηδίας, και η κορυφαία ηθοποιός του θεάτρου της Αρχαίας Επιδαύρου Ελένη Παπαδάκη.
Ακολουθεί μια περίοδος απαξίωσης και εγκατάλειψης μέχρι το 2003 που το κτίριο, υπό κατάρρευση σχεδόν, αλλάζει κατοχή και αναστηλώνεται με απόλυτο σεβασμό στην ιστορία και το νεοκλασικό ύφος του. Μια νέα εποχή δόξας για το Μεγάλη Βρετάνια έχει αρχίσει.

Tip
Οι βεράντες στα μπροστινά δωμάτια έχουν υπέροχη θέα στη θάλασσα και το Μπούρτζι. Φρόντισε, όμως, να κάνεις κράτηση καιρό πριν, γιατί γίνονται ανάρπαστα.