BACK TO ALL

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου - Πρόγραμμα παραστάσεων 2024

Epidaurus ancient theater, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Με 93 παραγωγές στην ολότητά του και τη συμμετοχή περίπου 2.500 καλλιτεχνών από κάθε γωνιά της γης, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου παρουσιάζει για το 2024 ένα πρόγραμμα πολυφωνικό, μαχητικό, γεμάτο αληθινή ομορφιά, υποσχόμενο ένα συναρπαστικό καλοκαίρι πολιτισμού...
Έτσι και φέτος, κάθε Παρασκευή και Σάββατο, από τις 5 Ιουλίου έως τις 24 Αυγούστου 2024, το αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου ζωντανεύει και φιλοξενεί επτά νέες εξαιρετικές παραστάσεις, για την καλλιτεχνική περίοδο 2024 τoυ Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου. Πάμε, να αφεθούμε στη μαγεία του τοπίου, της Τέχνης και της Αρχαίας θεατρικής μας Παράδοσης!

Πρόγραμμα:

1

5 & 6 Ιουλίου 2024 
ΤΙΜΟΦΕΪ ΚΟΥΛΙΑΜΠΙΝ - Παγκόσμια Πρεμιέρα
Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη
Μετά τις αριστουργηματικές "Τρεις αδερφές" (2018), που θα μας μείνουν αξέχαστες λόγω της εξ ολοκλήρου απόδοσης του τσεχοφικού έργου στη νοηματική γλώσσα, ο πρωτοπόρος Ρώσος σκηνοθέτης Τιμοφέι Κουλιάμπιν επανέρχεται στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, που τον σύστησε στο ελληνικό κοινό. Ο διεθνώς αναγνωρισμένος για την ποιητική σκηνοθετική ματιά του Κουλιάμπιν, θα ανοίξει τα φετινά Επιδαύρια στις 5 και 6 Ιουλίου 2024, με την "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" του Ευριπίδη, σε μια διεθνή παραγωγή του Φεστιβάλ. Σπουδαίοι Έλληνες και Ελληνίδες ηθοποιοί απαρτίζουν τον θίασο, δίνοντας σάρκα και οστά στο κορυφαίο αυτό καλλιτεχνικό εγχείρημα.
Η Ιφιγένεια εν Αυλίδι θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην Επίδαυρο. Σχεδιασμένη αποκλειστικά για το αργολικό θέατρο, η πολυαναμένομενη αυτή παράσταση ενώνει δημιουργικά, γι’ άλλη μια φορά, έναν ξένο σκηνοθέτη με την ελληνική σκηνή, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον διεθνή χαρακτήρα του Φεστιβάλ και το πνεύμα της εξωστρέφειας, που επιδιώκεται συνειδητά τα τελευταία χρόνια.

Timofey Kulyabin, Τιμοφέι Κουλιάμπιν
2

12 & 13 Ιουλίου 2024
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ – ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ορέστεια του Αισχύλου
Γιατί η Ορέστεια συνεχίζει να ασκεί τρομακτική έλξη; Μια πιθανή απάντηση θα μπορούσε να είναι: επειδή στον άνθρωπο υπάρχει η ανάγκη για μια βαθύτερη σχέση με τον Μύθο.
Ο μύθος της Ορέστειας είναι επικίνδυνος, ανήκει στον κόσμο του ανοίκειου και του παράξενου, προκαλεί τον τρόμο, επειδή αποκαλύπτει το ατίθασο, το βίαιο και τους νόμους του βάθους, που δεν μπορούν να δαμαστούν. Η Κλυταιμνήστρα μας καλεί να σπάσουμε μαζί τον καθρέφτη, για να γεννηθεί από τα θραύσματά του μια νέα εφιαλτική εικόνα, που ωστόσο θα διατηρεί τις σκοτεινές ρίζες του μύθου.
Πρόθεσή μας είναι η μελέτη του βάθους του μύθου της Ορέστειας και η αναζήτηση του απρόβλεπτου, του ασυνήθιστου, του παράδοξου. Τα πρόσωπα προσφέρουν τα σώματά τους στο θυσιαστήριο του ανοίκειου, θέτουν διαρκή ερωτήματα και διλήμματα.
Η αισθητική της παράστασης προκύπτει από τη δυναμική σχέση του Σώματος με τον Μύθο, τον Χρόνο και τη Μνήμη. Θέτουμε ξανά το θεμελιώδες οντολογικό ερώτημα "περί τίνος πρόκειται", ένα ερώτημα που δεν επιδέχεται οριστικές απαντήσεις, αλλά διαρκώς μας ενεργοποιεί προς την κατεύθυνση της ολοένα βαθύτερης έρευνας της ρίζας του ήχου, της λέξης, των πολλαπλών διαστάσεων του ανθρώπινου αινίγματος και της ανακατασκευής ενός νέου Μύθου.

Oresteia by Aeschylus 2024, Ορέστεια Αισχύλου 2024
3

19 & 20 Ιουλίου 2024
ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΚΛΕΑΣ
Πλούτος του Αριστοφάνη
Βρισκόμαστε στο 388 π.Χ. Ο Πελοποννησιακός πόλεμος έχει τελειώσει με τη συντριβή των Αθηναίων, που σήμανε το τέλος της αθηναϊκής ηγεμονίας. Ο έντιμος Χρεμύλος, φτωχός Αθηναίος αγρότης, ως alter ego του Αριστοφάνη, βιώνει με τραυματικό τρόπο τη νέα πραγματικότητα, όπου οι κοινωνικές αξίες, οι ιδέες και η ηθική έχουν εκπέσει.
Η έλλειψη πόρων και κοινωνικής δικαιοσύνης, όπως και ο φόβος της φτωχοποίησης τρομάζουν αυτόν τον ρομαντικό ουτοπιστή, ιδιαίτερα σε σχέση με το μέλλον του παιδιού του, οπότε καταφεύγει στο μαντείο των Δελφών, με το αγωνιώδες ερώτημα "τι να κάνω για να έχει εξασφαλισμένο μέλλον το παιδί μου;". Ο χρησμός του λέει να περιθάλψει τον πρώτο ανήμπορο άνθρωπο, που θα συναντήσει στο διάβα του. Κι αυτός δεν είναι άλλος από τον θεό Πλούτο, που χαρίζει απλόχερα χρυσάφι, χρήμα και όλα τα υλικά αγαθά που ονειρεύεται ο Χρεμύλος, αλλά και ολόκληρη η κοινωνία! Είναι πια όλοι πλούσιοι! Το όνειρό τους γίνεται πραγματικότητα. Όμως, αυτό το όνειρο στο βάθος αποδεικνύεται μια δοκιμασία: χωρίς κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη, χωρίς αυτογνωσία και κοινωνική συνείδηση, πώς μπορεί να υπηρετηθεί το κοινό καλό;
Σχεδόν 2.500 χρόνια μετά, ο αριστοφανικός προβληματισμός παραμένει επίκαιρος. Ο Γιάννης Κακλέας, που εκτός από τη σκηνοθεσία υπογράφει και τη μετάφραση στη νέα παράσταση του ΚΘΒΕ, σημειώνει: "Ο ποιητής μας, με τον δικό του, μοναδικά σατιρικό τρόπο, μας δείχνει έναν δρόμο διαχείρισης των υλικών αγαθών, πάντα όμως με γνώμονα το συμφέρον της Πόλης. Μιας Πόλης με δίκαιους, έντιμους και ενάρετους πολίτες. Ουτοπική σκέψη; Ίσως. Αλλά ο Αριστοφάνης διατηρεί το δικαίωμα να ονειρεύεται!".
Στο ρόλο του Χρεμύλου ο Μάνος Βακούσης, που τιμήθηκε πρόσφατα με το Μεγάλο Βραβείο Θεάτρου "Κάρολος Κουν". Στον θίασο συμμετέχει η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου. Στο μουσικό μέρος της παράστασης, παίρνουν μέρος οι Χατζηφραγκέτα και η Nalyssa Green. Στην Παράβαση του έργου, εμφανίζεται η καθηγήτρια Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρία Ευθυμίου.

Plutus by Aristophanes 2024, Πλούτος Αριστοφάνη 2024
4

26 & 27 Ιουλίου 2024
COMÉDIE-FRANÇAISE – TIAGO RODRIGUES
Not Hecuba
Μετά τη θριαμβευτική υποδοχή της παράστασης Ηλέκτρα / Ορέστης σε σκηνοθεσία Ίβο βαν Χόβε το 2019, ο κορυφαίος θίασος της Κομεντί Φρανσέζ έρχεται ξανά στην Επίδαυρο συμπράττοντας αυτή τη φορά με τον πολυσυζητημένο Πορτογάλο σκηνοθέτη Τιάγκο Ροντρίγκες, νέο διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν.
Στην πρώτη του συνεργασία με τον θίασο της Κομεντί Φρανσέζ, ο Τιάγκο Ροντρίγκες καταπιάνεται με την ιστορία της Εκάβης. Και όπως γίνεται πάντα στο χαρακτηριστικό μετωπικό του ιδίωμα, συμπλέκει το δράμα ενός αρχαίου μ’ ενός σύγχρονου ήρωα, στον ίδιο διαχρονικό καμβά: εδώ, μια Τρωαδίτισσα με μια γυναίκα σημερινή, ηθοποιό και μητέρα. Ο Τιάγκο Ροντρίγκες συνηθίζει να λέει, ότι δεν γράφει για το θέατρο, αλλά για τους / τις ηθοποιούς, που κάνουν το έργο στο θέατρο. Στο έργο, μια ηθοποιός κάνει πρόβα στην Εκάβη του Ευριπίδη. Υποδύεται τον ρόλο της χήρας του Πριάμου, που με την ήττα της Τροίας έχασε τα πάντα: τον άντρα της, τον θρόνο της, την ελευθερία της και -το πλέον οδυνηρό- σχεδόν όλα τα παιδιά της. Είναι μια γυναίκα, που αξιώνει δικαιοσύνη. 
Ο μύθος της τραγωδίας συναντάει, όμως, σπαρακτικά την οικεία πραγματικότητα της ηθοποιού, μητέρας ενός εφήβου στο φάσμα του αυτισμού, που έχει υποστεί κακοποίηση από το προσωπικό του ιδρύματος, όπου τον έχει εμπιστευτεί. Καθώς οι ιθύνοντες προσπαθούν να συγκαλύψουν την υπόθεση, αποφασίζει να τη δημοσιοποιήσει στον Τύπο. Στις πρόβες για την παράσταση παρεμβάλλεται με αμφίσημο τρόπο η δικαστική έρευνα. Σε ένα ιδιόμορφο, μεταιχμιακό σκηνικό, οι δύο αυτοί κόσμοι έρχονται σε αντιπαράθεση σε μια βασανιστική και συνταρακτική μείξη του μυθικού με το πραγματικό, του θεάτρου με τη δικαιοσύνη.
Η παράσταση παρουσιάζεται στην Επίδαυρο, αμέσως μετά την πρεμιέρα της τον Ιούλιο στο Φεστιβάλ της Αβινιόν.

Hecuba by Tiago Rodrigues 2024
5

2 & 3 Αυγούστου 2024
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ – ΘΑΝΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Βάκχες του Ευριπίδη
Ο Ευριπίδης γράφει τις Βάκχες στο τέλος του 5ου π.Χ. αι. και της ζωής του. Εκεί, ξαναφέρνει στη σκηνή τον θεό Διόνυσο, τον ιδρυτή του είδους. Οι Βάκχες του Ευριπίδη −η τραγωδία των Ελλήνων, των αρχόντων και των λαών, κατά τον Γιαν Κοτ− γράφτηκαν την τρίτη δεκαετία του Πελοποννησιακού Πολέμου, όταν πια η Ιστορία είχε αποχαλινωθεί, και εξιστορεί την έλευση του Διονύσου στη Θήβα. Ο Ευριπίδης τη συνέθεσε κατά τα χρόνια της παραμονής του στη Μακεδονία, όπου ήρθε σε επαφή με τη διονυσιακή λατρεία.
Όταν ο θεός Διόνυσος φτάνει στη Θήβα, ο βασιλιάς Πενθέας αρνείται να δει τον πρώτο του εξάδελφο ως Θεό, και διά της εξουσίας του καθιστά παράνομη τη διάδοση της νέας θρησκείας. Η άρνησή του εγείρει την μήνιν του θεού, ο οποίος, σε μια τραγική αντιστροφή διώκτη και διωκόμενου, οδηγεί τον Πενθέα στον αφανισμό από την ίδια του τη μητέρα.
Το έργο χαρακτηρίζεται από αυστηρή συνοχή στη μορφή, αλλά και από τεράστια εσωτερική δύναμη, και ταυτόχρονα φανερώνει το ενδιαφέρον του ποιητή για τον μυστικισμό και την έκσταση. Βασικά δραματικά θέματα της τραγωδίας είναι οι δυνατότητες της ψυχής, η ανθρώπινη αρετή, η αυτοσυνείδηση, η σύνεση και η πλάνη, το λογικό και το άλογο στοιχείο, που εμφανίζονται μέσα από την αντίθεση ανάμεσα στον άνθρωπο και τον θεό, την ίδια αντίθεση από την οποία προκύπτει η τραγική σύγκρουση του δράματος.

Ευριπίδη Βάκχες 2024, Bacchae by Euripides 2024
6

9 & 10 Αυγούστου 2024
ΑΡΗΣ ΜΠΙΝΙΑΡΗΣ
Όρνιθες του Αριστοφάνη
Στους Όρνιθες ο Αριστοφάνης εξιστορεί την απόφαση δύο Αθηναίων, του Πεισθέτερου και του Ευελπίδη, να εγκαταλείψουν τον κόσμο των ανθρώπων αναζητώντας μια πόλη χωρίς μικρότητα και διαφθορά, όπου να μπορεί κανείς να ζήσει με ειρήνη και δικαιοσύνη. Ιδρύουν μαζί με τα Πουλιά μια πολιτεία στους αιθέρες και υψώνουν ένα τείχος ανάμεσα στους ανθρώπους και τους θεούς.
Η σκηνοθεσία τοποθετεί το έργο σε ένα προ-τραγικό περιβάλλον προσεγγίζοντάς το σαν αρχέγονη τελετή. Και όπως συμβαίνει σε κάθε τελετή, ένας θίασος ζωντανεύει βιωματικά τον μύθο. Οι δύο πρωταγωνιστές ζητούν, αλληγορικά, να "αδειάσουν" από κάθε άλλη ανθρώπινη ιδιότητα και να "κατοικηθούν", άλλοτε ηδονικά κι άλλοτε μανιασμένα, από τη ζωώδη ορμή των πουλιών σε μια παράσταση – συναυλία. Με σύμμαχο την εκρηκτικότητα της μουσικής και της κίνησης, ο Άρης Μπινιάρης δημιουργεί μια σύγχρονη σάτιρα παρασύροντάς μας σ’ ένα ηλεκτρισμένο "άσμα", που ρίχνει εκτυφλωτικό φως στα κρίσιμα ζητήματα της πόλης, με το αριστοφανικό έργο πάντα ως πυξίδα.

Athens Epidaurus Festival 2024
7

23 & 24 Αυγούστου 2024
ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ – ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΑΛΜΠΑΡΗ
Ικέτιδες του Αισχύλου
Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν τις Ικέτιδες του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη: ένα ποιητικό, αλλά και βαθιά πολιτικό έργο, στο κέντρο του σύγχρονου προβληματισμού για την έννοια του ασύλου σε μια δημοκρατική κοινωνία – ιδιαίτερα όταν στη θέση του διωκόμενου βρίσκονται οι γυναίκες.
Στο έργο (που είναι το πρώτο και το μοναδικό, που έχει διασωθεί από την τετραλογία του Αισχύλου "Δαναΐδες") πρωταγωνιστεί ο Χορός των πενήντα Δαναΐδων, που μαζί με τον πατέρα τους τον Δαναό ζητούν άσυλο στο Άργος -τον τόπο που κάποτε εγκατέλειψε κυνηγημένη από τον "οίστρο" η πρόγονός τους η Ιώ- για να ξεφύγουν από τους εξαδέλφους τους, τους πενήντα γιους του Αιγύπτου, που απαιτούν να τις παντρευτούν με τη βία. Ο μύθος θέτει το ζήτημα της ταυτότητας και της θέσης της γυναίκας στην κοινωνία, εξιστορώντας παράλληλα το χρονικό της εγκατάστασης και της επικράτησης του ελληνικού φύλου στη χώρα των Πελασγών, των λεγόμενων "Προελλήνων".
Οι Δαναΐδες Ικέτιδες μιλούν για τις ανάγκες, που οδηγούν τους ανθρώπους να ξεριζωθούν από τη γη τους, για την άγρια μοίρα του πρόσφυγα, την αξία της δικαιοσύνης, τις αρχές της δημοκρατίας. Πάνω απ’ όλα, όμως, μιλούν για τον αγώνα της Γυναίκας ενάντια στον Άνδρα, που με τη βία ζητά να της επιβληθεί.
Η παράσταση ενώνει λυτρωτικά τις φωνές των αρχαίων ηρωίδων με εκείνες των σημερινών, μέσα από έναν εντυπωσιακό Χορό πενήντα νέων κοριτσιών από τη χορωδία Chóres, τη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης και τη χορευτική-ακροβατική ομάδα "Κι όμως κινείται".

Iketides 2024, The Suppliants 2024, Ικέτιδες 2024

Tips
Όλες οι παραστάσεις αρχίζουν στις 21:00 και παίζονται με ελληνικούς και αγγλικούς υπέρτιτλους.
Άνετη στάθμευση για αυτοκίνητα και πούλμαν στο πάρκιγκ του θεάτρου.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες, μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου και να αποβιβάσουν άτομα με αμαξίδια. Επίσης, ο χώρος διαθέτει ειδικά W.C. για άτομα με αναπηρίες.
Για λόγους αποφυγής ταλαιπωρίας και λόγω οδηγιών των υγειονομικών αρχών, συστήνεται να προσέλθετε 90΄ πριν από την έναρξη της κάθε παράστασης.

Πληροφορίες εισιτηρίων
Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Δευτέρα έως Πέμπτη 10:00-14:00 και τις ημέρες των παραστάσεων, 10:30-21:00 (από τις 20:00 μόνο για την παράσταση της ημέρας)
Τ. +30 210-7234567 (Δευτέρα με Κυριακή 09:00-21:00). Ηλεκτρονική αγορά: aefestival.gr

Δεν επιτρέπονται
H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
Τα ψηλά τακούνια
Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
Το φιλοδώρημα.

επίσκεψη στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, visit to Ancient Theater of Epidaurus

Εκθεσιακός Χώρος Επιδαύρου - "Ιππόλυτος - Φαίδρα"

Εκθεσιακός Χώρος Επιδαύρου - Περιοδική Έκθεση
"Ιππόλυτος - Φαίδρα"
5 Ιουλίου – 24 Αυγούστου 2024
Με αφορμή τη συμπλήρωση 70 χρόνων από την άτυπη έναρξη των Επιδαυρίων το 1954 με τον Ιππόλυτο του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Δημήτρη Ροντήρη, από το Εθνικό Θέατρο, με τον Αλέκο Αλεξανδράκη στον ομώνυμο ρόλο, ο εκθεσιακός χώρος Επιδαύρου, που εγκαινιάστηκε το 2023 χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, ζωντανεύει και φέτος, με μια περιοδική έκθεση αφιερωμένη στις μορφές του Ιππόλυτου και της Φαίδρας. Ανοιχτή για το κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια των παραστάσεων στο αργολικό θέατρο, η έκθεση παρουσιάζει τους εμβληματικούς αυτούς ήρωες όπως τους γνωρίσαμε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου τα 69 χρόνια λειτουργίας του. Σύμφωνα με τον μύθο, η Φαίδρα, γυναίκα του βασιλιά Θησέα, πιόνι στο σχέδιο εκδίκησης της θεάς Αφροδίτης, ερωτεύεται τον Ιππόλυτο, γιο του άντρα της και της Αμαζόνας Ιππολύτης. Αφιερωμένος στη λατρεία της θεάς Άρτεμης, ο Ιππόλυτος αρνείται τον έρωτα της Φαίδρας, με ολέθριες συνέπειες.
Πολύτιμα τεκμήρια από το αρχείο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου και πολλών ακόμη πολιτιστικών οργανισμών και θιάσων καλούν τον επισκέπτη σε ένα ταξίδι μέσα από κοστούμια, μάσκες, μακέτες, παρτιτούρες και οπτικοακουστικό υλικό, σε ένα σύγχρονο εκθεσιακό περιβάλλον. Μια γοητευτική αναδρομή στις παραστάσεις και τις ερμηνείες, που αποτύπωσαν την ορμή του ανεκπλήρωτου έρωτα σε όλες του τις μορφές, στο εθνικό τοπόσημο του Αρχαίου Δράματος από τη δεκαετία του 1950 έως σήμερα.
Σύλληψη – Γενική εποπτεία: Κατερίνα Ευαγγελάτου
Επιστημονική επιμέλεια: Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Έρευνα – Τεκμηρίωση: Κωνσταντίνα Νικολοπούλου
Εικαστική επιμέλεια: Θάλεια Μέλισσα
Στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος.

Little Trackers, Μικροί Ιχνευτές

Δημιουργική απασχόληση παιδιών στην Επίδαυρο

5 Ιουλίου – 24 Αυγούστου 2024 - Κάθε Παρασκευή και Σάββατο
"Μικροί Ιχνευτές"
Δημιουργική απασχόληση παιδιών στην Επίδαυρο - Για παιδιά 5 - 12 ετών.
Το επιτυχημένο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα "Μικροί Ιχνευτές" συνεχίζεται και φέτος, φέρνοντας κοντά στα παιδιά το υπέροχο και μυστηριώδες σύμπαν των αρχαίων μύθων. Ενώ οι μεγάλοι παρακολουθούν την παράσταση στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου απερίσπαστοι, τα παιδιά απασχολούνται δημιουργικά προσεγγίζοντας το περιεχόμενο του ίδιου έργου. Στο πρόγραμμα συμμετέχει ομάδα έμπειρων θεατροπαιδαγωγών και δασκάλων μουσικοκινητικής και αισθητικής αγωγής.
Κάθε Παρασκευή και Σάββατο κατά τη διάρκεια των παραστάσεων στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικτύου Αρχαίου Δράματος.

Αυτό το ήξερες;
Κορυφαίος δημόσιος πολιτιστικός οργανισμός της χώρας, τo Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου είναι από τα παλαιότερα φεστιβάλ της Ευρώπης, με ως τώρα 67 χρόνια λειτουργίας.
Από τον Σεπτέμβριο του 2019, Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ έχει αναλάβει η σκηνοθέτις Κατερίνα Ευαγγελάτου.
Το αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου βρίσκεται στην Αργολίδα, στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, σε απόσταση μισής ώρας με αυτοκίνητο από το Ναύπλιο και περίπου δύο ωρών από την Αθήνα.

Εύη Φυλακτού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Evi Fylaktou Ancient Theater of Epidaurus

37.596122689324, 23.079282045364